Tutkinto
Lappeenranta
Hakuaika
1.12.2023–17.1.2024 klo 15:00

Erasmus Mundus Master's Programme Software Engineers for Green Deal (SE4GD) -maisteriohjelma tarjoaa avaimia kestävyyshaasteiden ratkaisemiseksi.

Ohjelmasta valmistuneet osaavat luoda, suunnitella ja toteuttaa ohjelmistopohjaisia ratkaisuja, joilla on kestäviä vaikutuksia sekä paikallisesti että maailmanlaajuisesti. Valmistuneet voivat vaikuttaa yksilöihin, yhteiskuntaan, teollisuuteen ja hallintoon ja kehittää järjestelmiä uusilla, kestävillä tavoilla.

Ohjelma keskittyy kestävään kehitykseen ohjelmistoratkaisujen avulla. Se painottaa kestävyyden inhimillistä puolta, kehittää kestävyyden opetusta yhteiskunnallisesta näkökulmasta ja kouluttaa tieto- ja viestintätekniikan ammattilaisia, joilla on syvällistä kestävyysosaamista.

Tämä kolmoistutkinto-ohjelma tarjoaa tutkinnon kolmesta yliopistosta: diplomi-insinööri , Master of Computer Science ja Master of Science in Computer Science (software engineering and green IT).

Ohjelma on englanninkielinen.

Euro-INF ja ASIIN programs

Euro-Inf® (granted by EQUANIE) and ASIIN are quality labels for engineering degree programmes at the Bachelor and Master level. The first time the programmes were accredited in 2012 and the re-accreditation took place in 2017.

Katso myös