Tutkinto
Lappeenranta
Hakuaika
1.12.2023–17.1.2024 klo 15:00

Tekoäly, geopolitiikka ja strategiset narratiivit ovat nykyviestinnän keskiössä ja vaikuttavat puhtaaseen ilmaan, veteen ja energiaan liittyviin uusiin viestintäratkaisuihin.

Puhdas ilma, vesi ja energia ovat elämän lähteitä, ja niiden rajallisuus aiheuttaa konflikteja ja kriisejä. Jatkuvan dialogin ja uraauurtavan tutkimuksen kautta organisaatiot, yhteisöt ja yhteiskunnat voivat rakentaa yhteistä tietopohjaa ja tehdä toiminnastaan kestävämpää.

Tässä ohjelmassa opit analysoimaan, arvioimaan ja havaitsemaan disinformaatiota ja strategisia narratiiveja, jotka muovaavat kestävyyden ja vihreän siirtymän näkökulmia paikallisesti ja maailmanlaajuisesti.

Ohjelma on englanninkielinen.

Katso myös