Haluatko tehostaa työpaikkasi näkyvyyttä opiskelijoillemme? RekryMail-suorapostituspalvelumme avulla tavoitat tietyn kohderyhmän LUT-yliopiston opiskelijoita suoraan opiskelijan sähköpostiin lähetettävällä viestillä.

Jotta avointa työpaikkaa voidaan markkinoida opiskelijoille, paikan täytyy olla julkaistuna JobTeaser-palvelussa. Voit tutustua työpaikkailmoituksen julkaisuun täällä. Linkki JobTeaserin työpaikkailmoitukseen lisätään opiskelijoille lähetettävään viestiin, jonka työnantaja laatii.

Kohderyhmää voidaan rajata opiskeltavan alan, opintojen vaiheen, opiskelupaikkakunnan ja opiskelijan kielen perusteella. Palvelu tavoittaa opiskelijat, jotka ovat antaneet luvan rekrytointimarkkinoinnille.

Palvelun hinta:
300 € + alv 24 %

Hintaan sisältyy:

• kohderyhmän rajaaminen työnantajan toiveiden mukaan
  • sähköpostin lähetys korkeintaan tuhannelle opiskelijalle
  • viestin lähetys yli tuhannelle opiskelijalle: +100 € / alkava 500 opiskelijaa

Haluatko lisätietoja? Ota yhteyttä employerservices@lut.fi.

LUT Palvelut työnantajille opiskelijoidemme tavoittamiseen