International Marketing Management -maisteriohjelma
Menestyäkseen kansainvälistyvässä kilpailussa yritykset tarvitsevat ihmisiä, jotka ymmärtävät kansainvälisen liiketoiminnan haasteita ja hallitsevat kansainväliset strategiat ja operaatiot. Tässä ohjelmassa yhdistät strategisen markkinoinnin, kansainvälisen liiketoiminnan ja teknologiajohtamisen opintoja.
Ohjelmassa opit ymmärtämään markkinoinnin osana yrityksen strategista suunnittelua ja saat valmiudet johtamaan niin strategisen tason markkinoinnin suunnittelua kuin käytännön toimenpiteitäkin.
Opinnoissasi pääset aktiivisesti osallistumaan opetukseen tekemällä esim. kansainvälisen markkinointisuunnitelman LUTin yritysverkostoon kuuluvalle yritykselle.
Ohjelma tarjoaa myös mahdollisuuden kaksoistutkinnon suorittamiseen partneriyliopistoissa (SKEMA Business School Ranskassa, University of Twente Hollannissa ja Prague University of Economics and Business Tšekissä).
Ohjelma on englanninkielinen.
Kansainvälisesti akkreditoitu tutkinto-ohjelma, jolle on myönnetty EFMD:n EPAS -laatuleima viideksi vuodeksi tammikuussa 2021.