KRK:n Alumnit ry:n ja Kaplaakin Alumni ry:n logot
Sijainti
Helsinki
Kitty's Public House, Mannerheimintie 5

Tervetuloa tapaamaan alumneja sekä verkostoitumaan poikkitieteellisesti afterworkin ja lyhyen seminaariluennon parissa. Luennolle pyritään järjestämään myös etäosallistumismahdollisuus.

KRK:n (KOTE) ja Kaplaakin (TUTA) alumniyhdistykset järjestävät jäsenistöilleen yhteiset afterworkit sekä seminaariesityksen muutosjohtamisesta.

• Milloin: Torstaina 19.9. luento klo 17:00 alkaen (lounge varattu klo 21.00 asti)
  • Missä: Kitty's Public House -lounge Helsinki (Mannerheimintie 5) ja etäyhteysmahdollisuuksien mukaan Teams-alustalla, liittymislinkki läheteään s-postilla ennen tapahtumaa.

Luennon saapuu pitämään konetekniikan alumni Sami Korhonen CEO, Jet-Steel Oy.

"Esityksessä käsittelen muutosjohtamista pk-konepajan kehittämisen näkökulmasta. Käyn läpi käytännön kokemuksia ja menetelmiä, joiden avulla onnistuimme viemään organisaatiomme läpi merkittävien muutosten ilman suurempia tuotantokatkoksia. Tarkastelen eri vaiheita, haasteita ja oppeja, joita kertyi matkan varrella. Tavoitteena on tarjota konkreettisia esimerkkejä ja työkaluja, joilla muutosjohtaminen voidaan toteuttaa tehokkaasti teollisessa ympäristössä. Ja kehityshän jatkuu edelleen."

Tapahtuman järjestää Koneenrakennuskillan alumni ry ja Kaplaakin Alumni ry, kysy tarvittaessa lisätietoja osoitteista puheenjohtaja@krkalumnit.com ja kimi.oversti@kaplaakinalumni.fi.